.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری شاهد اتفاقات بزرگ عمرانی

شمال نیوز: دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری در سال 92 برگزار و طی آن رئیس شورای اسلامی شهر ساری و اعضای شورای شهر با تاکید بر اینکه رسانه ها بازوی توانمند مدیران استان هستند، از انجام اتفاقات بزرگ عمرانی در ساری در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، فرامرز نقیبی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به تحولات مديريتي  شهرداري ساری افزود: در پرتو اهتمام  شورا، حمايت رسانه ها و جديت و پيگيري شهردار ، اتفاقات عمراني  بزرگي در ساری در شرف وقوع است.

وی با تاكيد بر اينكه رسانه ها مي توانند بيشترين  كمك را به تحقق  برنامه هاي عمراني و توسعه اي شهر کنند، افزود: از آغاز فعالیت شوراي سوم، رسانه ها در كنار ما بودند.

نقیبی گفت: مردم  ساري يك مردم آگاه و با بصيرت بوده و از شعور سياسي بالايي برخوردار هستند و مي دانند كه كار شورا يك كار جمعي بوده و دوره مديريت فردي سپري شده  است.

رئيس شوراي اسلامي شهر ساری با قدردانی از تلاش هاي شهردار و کارکنان شهرداری اظهار داشت: از جمله اتفاقات  خوبي كه در ساري شاهد بودیم، احداث ميدان شهر آشوب در دروازه بابل بود كه براي اجراي  اين پروژه شهردار توافقات خوبي در قالب تهاترانجام  داده، كه حتي  يك ريال از بودجه  شهرداري هزينه نخواهد شد.

لباس زن نشان پاکدامنی وعفت است

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری نیز در این جلسه گفت: لباس زن، نشان پاکدامنی وعفت بوده و در قانون هم جایی برای چنین مجازاتهایی تعریف نشده است.

محمد حسن محمدی کیادهی با بیان اینکه پوشیدن لباس زنانه به تن یک اراذل و اوباش جای تاسف است اظهار داشت: لباس زن، نشان پاکدامنی وعفت بوده و این را با برگزاری مراسم در ایام فاطمیه نشان دادیم ونباید آن را بی ارزش کنیم ، در قانون هم جایی برای چنین مجازاتهایی تعریف نشده است.

وی به تخلفات برخی از نامزدها اشاره کرد و افزود: دستگاههای دولتی باید در این زمینه بیشتر نظارت کنند تا برخی از نامزدها نقض قانون نکنند.

رسانه ها بازوی توانمند مدیران

نایب رئیس شوراي اسلامی شهر ساري گفت: رسانه ها از يك سو زبان گوياي مردم و نمايندگان افكار عمومي بوده و از سوي ديگر براي مديران و دولتمردان به مثابه بازواني توانمند بوده بنابر اين كارهاي بزرگ و ماندگاري  مي توانند انجام دهند.

مير صالح صالحي نيا اظهار داشت: مهم ترين  نقش رسانه ها اين بوده كه مسئولان  را در مسير پاسخگويي قرار دهند، اقدامات را به اطلاع مردم برسانند و كوتاهي ها را به  متوليان گوشزد كنند تا مسئولان ضمن  اصلاح عملكرد خود نسبت به مردم مسئولانه عمل  كرده و پاسخگو باشند.

وي با اشاره به فرارسيدن موسم فعاليت هاي انتخاباتي تاكيد كرد: وعده ها بايد عملي بوده و انتقاد هايي كه عزيزان مي كنند بايد سازنده باشد و از تخريب  و سياه نمايي جداً پرهيز كنند.

نامناسب بودن وضعیت پیاده روها

رئيس كميسيون  فني و عمران شوراي اسلامی شهر ساري گفت: كاري نكنيم كه نفرين مردم پشت سر  ما باشد.

مهدی رضايي فرح آبادي ادامه داد: بازگشايي خيابان اندر خورا ايجاد فضاي سبز و پارك آرزوي ديرينه مردم بود كه اگر امسال مورد بهره برداري قرار گيرد مورد تقدير است.

وی با انتقاد از وضعيت پياده روها در خيابانهايي چون مدرس و سه راه شهيدان مستشرق كه موجب عذاب مردم است، خواستار ساماندهي  و مناسب سازي پياده روها شد.

بهره برداری 5 زمین فوتسال چمن مصنوعی

شهردار ساري نیز گفت: درشش ماهه نخست امسال، 5 زمین فوتسال چمن مصنوعی در پارکهای شهر به بهره برداری می رسد.

مهدی عبوري در جلسه علني شوراي شهر با بیان اینکه براي تغيير وضعيت کارکنان شركتي صدور مجوز شورای اداری، استخدامی استانداری لازم است اظهار داشت: برای بستن قرار داد با نیروها باید مجوز شورا را داشته باشند.

وی از ساماندهی کارگران فصلی و روزمزد خبر داد و افزود: برای این کار سه زمین در نظر گرفته شده است.

عبوری با بیان اینکه در نظر داریم میدانی را به عنوان خبرنگار نامگذاری کنیم گفت: اتاقی تحت عنوان اتاق فکر برای خبرنگاران راه اندازی و در چند روز آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شهر ساری، مرکز مازندران 400 هزار نفر جمعیت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 ارديبهشت 1392
یکی به این اقای نقیبی بگه برادر من 6 سال عضو شورای شهر بودی چیکار کردی .یه یا علی بگین و همه اعضای این دروره بروید کنار تا روح جدیدی به کالبد شهر برسد.تنها کار خوب این شورا اوردن حاج مهدی عبوری بود و بس.حاج مهدی دوستت داریم.
نا شناس 1 ارديبهشت 1392
جوانان غیور ساروی از زحمات زیاد شما متشکریم . شما را دوست داریم و تائیدتان می کنیم.
نا شناس 2 ارديبهشت 1392
آقای مهندس عبوری
خدا قوت
لطفا شرایط تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی رو هم مشخص بفرمایید
با تشکر
نا شناس 3 ارديبهشت 1392
آقای عبوری دمت گرم یه حرکتهایی کردی واین خوبه ، خواهشا ادامه بده وساری و عوض کن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.